Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

THE LAW IS AN ANAGRAM OF WEALTH...

Δυστυχώς... σαν δικηγόρος και σαν κοινός νους, ένα έχω να πω: η δικαιοσύνη, το κράτος δικαίου, η κοινωνία όλη, έχουν δυστυχώς χρεωκοπήσει... θυμάστε τον Μιχάλη Καλτεζά; τι απέγινε ο Μελίστας άραγε;;; μετά από πόσο καιρό βγήκε; ξέρετε ότι στο Εφετείο είχε αθωωθεί; παρά τον αποτροπιασμό μου και την ιδεολογική και κοινωνική μου αντίθεση στην κατάχρηση εξουσίας υπανθρώπων - μπάτσων, δε θα αφήσω να σταθούν εμπόδιο σε ένα από τα βασικότερα πιστεύω μου: το τεκμήριο της αθωότητας. πλην όμως, δεν περιμένω και πολλά πράγματα απο την ελληνικη δικαιοσύνη. μακάρι να βγω ψεύτης. με ενοχλεί πολύ το ύφος των αστυνομικών στο δρόμο... και με θλείβει. γιατί η κοινωνία μας είναι κοινωνία τι βι τζανκ φουντ - κι εγώ μέσα...

το γεγονός ότι έφυγαν καταδεικνύει ότι λένε ψέματα, ότι εξοστρακίστηκε η σφαίρα. τι γύρευαν 2 άτομα να επιστρέψουν πεζοί για να συλλάβουν, καταπώς λένε, 30 άτομα??? ποιους υποτιμούν? εμάς ή τους εαυτούς τους??? και κάτι ακόμα: τι είναι πιο επικίνδυνο? ένα μπουκάλι ή μια σφαίρα? (2 εν προκειμένω...)

υπάρχουν επαρκέστατες ενδείξεις ότι επρόκειτο για δολοφονία... μένει και να αποδειχθεί. μακάρι να τιμωρηθείς πας υπεύθυνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: